Kategorie sonstige Berufe
Frühster Einstellungstermin Nicht angegeben
Einkommen Keine Angabe / VB
Karrierelevel Nicht angegeben
Anstellungsart Nicht angegeben

Beschreibung

Customer Service Representative with English (m/w/d)


Sie suchen eine neue Herausforderung als Customer Service Representative with English (m/w/d)? Dann sind Sie hier genau richtig: Zum nächstmöglichen Zeitpunkt suchen wir einen Customer Service Representative with English (m/w/d) für unseren Kunden in Berlin- Mitte. Werden Sie Teil des JobImpulse-Teams und profitieren Sie von vielen Vorteilen.

Ihre Vorteile bei JobImpulse:
  • Leistungsgerechte Vergütung (min. nach iGZ/DGB-Tarif) und regelmäßige tarifliche Lohnerhöhungen
  • Urlaubs- und Weihnachtsgeld
  • Wir unterstützen Sie bei der Vereinbarkeit von Familie und Beruf
  • Übernahmemöglichkeit bei unseren Kunden
  • Corporate Benefit Programm


Responsibilities at Customer Service Representative (m/w/d):

  • Develop and maintain good working relationships with external customers, managing assigned accounts as necessary
  • Take ownership for your customer’s satisfaction
  • Resolve day-to-day problems with customers by telephone and email as well as managing customer inquiries within our Customer Relationship Management tool(s)
  • Recommend products to customers based on their requirements
  • Enter and expedite orders in an accurate and timely manner using SAP
  • Understand and implement order, scheduling and expediting process
  • Manage the formalized delivery process and capture changes to delivery dates
  • Pro-actively communicate to and with the customer to ensure high customer satisfaction and engagement
  • Work closely with our internal departments like production, sales, product line management finance and Supply Chain
  • Order and Project Management

Qualifications at Customer Service Representative (m/w/d):

  • Must be fluent in English (native speaker level) and German, other languages are a plus
  • Experienced in working with SAP
  • Outstanding verbal/written communication skills
  • Ability to build and execute Excel Spreadsheets to manage large blocks of data
  • Accurate typing skills and experienced in working with MS Office
  • Ability to learn remotely and work with minimal supervision
  • Strong attention to detail and ability to work to a high level of accuracy
  • Excellent team player and ability to work with a larger remote group
  • Strong problem solving skills and ability to express ideas clearly and precisely
  • Willingness to travel to other Corning sites as needed
  • Basic accounting knowledge will be a plus
  • Commercial understanding is required

Starten Sie mit uns, denn wir stellen den Menschen in den Mittelpunkt unserer Arbeit.




Haben Sie noch Fragen? Dann rufen Sie uns einfach an: +49 30 338501570.
Wir freuen uns auf Ihre aussagekräftigen Bewerbungsunterlagen!

Ihr/e Ansprechpartner/in
JobImpulse Nord GmbH NL Tegel
Jennifer Bolk
Scharnweberstraße 14
13405 Berlin
Telefon: +49 30 338501570
Mail: [Click Here to Email Your Resumé]
Erstellt am: 13.02.2020 | Gültig bis: 27.02.2020

Anzeige abgelaufen

Weitere Infos und Bewerbung über Careerbuilder

Partneranzeige

Diese Anzeige wird von Careerbuilder bereitgestellt. Einige Informationen zu dem Arbeitgeber sowie der Stellenbeschreibungen können u. U. nur direkt über den Partner aufgerufen werden.

JobImpulse GmbH

Externes Profil ohne Bewertung
Mitarbeiter Keine Angabe
Geschäftssitz Keine Angabe
Branche
Umsatz Keine Angabe
Website Keine Angabe
Telefon Keine Angabe
E-Mail
Logo